W związku z pojawiającymi się pytaniami, trochę informacji.
Informacje na temat hodowli:
- Hodowla została zamknięta w roku 2021. W razie ewentualnej reaktywacji w przyszłości pojawią się odpowiednie informacje.
-
Nie jesteśmy sklepem zoologicznym - nie mamy dostępnych myszy przez cały czas. Wszystkie mioty są wcześniej starannie planowane, aby można było młodym poświęcić jak najwięcej czasu, by
były dobrze zsocjalizowane i jak najzdrowsze. Kiedy hodowla znów zacznie działać normalnie ponownie będą obowiązywać listy rezerwacyjne na konkretne płcie i odmiany.
-
Bardzo rzadko, o ile w ogóle, w hodowli pojawiają się inne odmiany niż wymienione na stronie głównej. Dążymy do udoskonalania ustandaryzowanych odmian pod względem zdrowia,
temperamentu i wartości wystawowej - nie byłoby to możliwe przy próbie hodowania wszystkiego, co się da.
-
Myszki wyjeżdżają z hodowli do nowych domów w odpowiednio przystosowanym pudełku, z zapasem jedzenia i wody w postaci ogórka lub jabłka są w stanie odbyć podróż trwającą nawet ponad
dobę.
Zasady kupna / sprzedaży myszy:
-
Po wznowieniu normalnego działania hodowli zalecana będzie wstępna rezerwacja konkretnej odmiany, w przypadku przyjścia na świat odpowiadających wymaganiom myszek osoba rezerwująca
zostanie powiadomiona.
-
Myszy sprzedawane są konkretnej osobie - będzie ona poproszona o podpisanie oświadczenia, w którym zobowiązuje się poinformować hodowcę
o ewentualnej potrzebie oddania myszy. Hodowca zachowuje prawo ich pierwokupu.
-
Nie sprzedajemy par (samiec + samica) osobom bez zarejestrowanych hodowli myszy.
-
Nie sprzedajemy samic do życia w pojedynkę.
-
Młode, poza pewnymi wyjątkami, mogą opuścić hodowlę w wieku 4-5 tygodni, w zależności od płci i sytuacji (większe odmiany z reguły potrzebują dłuższego kontaktu z matką).
-
Po skończeniu przez myszki 4 tygodni (lub od razu po rezerwacji w przypadku starszych młodych) osoba rezerwująca ma tydzień na umówienie się z hodowlą odnośnie transportu, w przypadku
braku kontaktu rezerwacja zostanie anulowana.
-
Organizacja transportu pozostaje w gestii kupującego. Nie ma możliwości wysyłki myszy przez PKP / PKS ani w żaden inny sposób mogący zagrozić ich życiu czy zdrowiu.
-
Jeśli nie uda się znaleźć transportu w ciągu 2 tygodni od możliwego wyjazdu myszek, rezerwacja również może zostać anulowana.
-
Kupujący ma obowiązek wpłacić pieniądze za myszki na podane przez hodowcę konto przed opuszczeniem przez nie hodowli. W przypadku gdy pieniądze
nie zdążą dotrzeć, wymagane jest potwierdzenie wpłaty / przelewu. Jeśli hodowla nie uzyska potwierdzenia zapłaty, może to skutkować przesunięciem transportu lub anulowaniem rezerwacji.
-
W przypadku anulowania rezerwacji na 3 lub mniej dni przed planowanym transportem, zwrot pieniędzy obejmował będzie koszt transportu i tylko 50%
ceny myszy.